KARTA USŁUGI IR-01
 
Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grybów
 I. OPIS FORMY WYKONANIA USŁUGI:
  
 Wydawanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grybów.
 Z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Grybów można zapoznać się na stronie internetowej: www.sip.gison.pl/grybow
  
 II. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB  ICH KOPII NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA USŁUGI:
  
 1. Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
 2.Załącznik: aktualna mapa wskazująca dokładną lokalizację działki i jej granice.
 
 III. RODZAJ I WYSOKOŚĆ OPŁAT  ZWIĄZANYCH Z WYKONANIEM USŁUGI:
 
  Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będzie można otrzymać po uiszczeniu stosownej opłaty skarbowej.
 
 •    Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego:
               a) do 5 stron  - 30 zł
               b) powyżej 5 stron - 50 zł
 
 •    Wydanie wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego:
               a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą 
                   stronie formatu A4  -  20 zł
               b) nie więcej niż - 200 zł
 
 • Opłatę należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Gminy
   Nr  54 879 700 030 000 000 001 010 001 lub w kasie Urzędu Gminy Grybów
   w godz. 8.00  do 14.00
 
 IV. INFORMACJA  DOTYCZĄCA MOŻLIWOŚCI SPRAWDZANIA STANU SPRAWY:
  
 Stan sprawy można sprawdzić:
 - pod nr telefonu 18 448-42-30, 18 448-42-31
 - osobiście w siedzibie Urzędu, pok.13  
 w godzinach urzędowania
 poniedziałek-piątek- 7.15-15.15
  
 V. INFORMACJA DOTYCZĄCA  SPOSOBU ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
  
 Drogą pocztową lub bezpośrednio na dziennik podawczy Urzędu Gminy Grybów, pok. 2- parter
  
 VI. INFORMACJA DOTYCZĄCA  FORMY ODBIORU DOKUMENTU KOŃCZĄCEGO POSTĘPOWANIE:
  
 Odbiór osobisty lub drogą pocztową.
  
 VII. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
 
  Niezwłocznie, nie później niż 7 dni od daty otrzymania wniosku o wydanie zaświadczenia
 (w przypadku, gdy wydanie zaświadczenia nie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego - art.218 § 2 KPA)
 
 VIII. OPIS TRYBU ODWOŁAWCZEGO:
 
 Nie występuje
  
 IX. JEDNOSTKA/ OSOBA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE:
  
 Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych 
 Maria Rolka  – inspektor UG
e-mail: m.rolka@gminagrybow.pl
godziny pracy: poniedziałek - piątek: 7.15 – 15.15.
  
  
 X. PODSTAWA PRAWNA WYKONYWANIA USŁUGI:
 
 1. art.30 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.:Dz.U. z 2020 r. poz.293)
 2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j.:Dz.U.2020 poz.256).
 
 
 XI. DATA OSTATNIEJ AKTUALIZACJI:  22.04.2020r.
Do pobrania:
IR-01-1 Wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z MPZP - plik .pdf
 
  

















