Komunikaty i ogłoszenia

Grafika 2

Zarząd Stowarzyszenia Sądecki Obszar Funkcjonalny ogłasza nabór na stanowisko Dyrektora Biura Stowarzyszenia


Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między
innymi:
prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia w tym m.in. organizacja pracy
i zarządzanie biurem, realizacja założonych celów i zadań,
ścisła współpraca z Zarządem, w tym m.in. przygotowywanie planów działań biura
Stowarzyszenia, ich realizacja oraz sporządzanie sprawozdań,
koordynacja działań związanych z przygotowaniem Planu Działania ZIT,
monitorowanie możliwości aplikowania przez Stowarzyszenie o wsparcie finansowe;
koordynacja i przygotowywanie wniosków o dofinansowanie dla Stowarzyszenia;
nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczeniem wniosków o dofinansowanie,
nadzór nad prawidłowością realizowanych przez Stowarzyszenie umów, wytycznych,
kontraktów;
reprezentowanie Stowarzyszenia w kontaktach z jednostkami samorządu
terytorialnego, jednostkami administracji rządowej, instytucjami naukowo-
badawczymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi partnerami w zakresie działań
Stowarzyszenia,
koordynacja prac związanych z obsługą administracyjną Stowarzyszenia, w tym m.in.:
spraw związanych z organizacją i obsługą zgromadzeń, spotkań, konferencji, wystaw
przygotowywanych przez Stowarzyszenie, prowadzenie działań promocyjnych,
przygotowywanie prezentacji, przygotowywanie projektów uchwał organów
Stowarzyszenia,
przydzielanie zadań pracownikom Biura i nadzór nad ich pracą
zapewnienie skutecznej komunikacji między członkami Stowarzyszenia,
zarządzanie budżetem Stowarzyszenia w granicach upoważnienia przez Zarząd
Stowarzyszenia,
kreowanie pozytywnego wizerunku i promocja działań prowadzonych
przez Stowarzyszenie,
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe
- ukończenie kierunku studiów lub dodatkowych form kształcenia związanych
z administracją, ekonomią, zarządzaniem funduszami unijnymi,
doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego (JST)
doświadczenie w realizacji projektów partnerskich JST finansowanych ze środków
zewnętrznych w tym środków europejskich
co najmniej 5 lat stażu pracy w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku,
związanym z zarządzaniem i realizacją projektów finansowanych ze środków funduszy
europejskich
dobra znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego
umiejętność dobrej organizacji pracy i podejmowania decyzji
wysoki poziom umiejętności społecznych i zarządczych
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem
środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia
2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym
znajomość przepisów prawa dot. funkcjonowania stowarzyszeń oraz jednostek
samorządu terytorialnego, ustawy o finansach publicznych oraz Prawa Zamówień
Publicznych, znajomość przepisów i wytycznych do instrumentów wsparcia dla perspektywy
finansowej UE na lata 2021-2027, znajomość zasad funkcjonowania formuły instrumentu Zintegrowanych Inwestycji
Terytorialnych, biegła obsługa pakietu MS Office, posiadanie kluczowych kompetencji i umiejętności pozwalających na optymalne
wykonywanie zadań na stanowisku: umiejętność organizacji pracy i kierowania
zespołem, umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów, umiejętność
działania pod presją czasu, swoboda wypowiedzi, umiejętność nawiązywania
kontaktów.
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna
Wymiar czasu pracy – do ustalenia z wybranym kandydatem
Praca wymagająca wyjazdów służbowych i świadczenia pracy w weekendy
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
zarys koncepcji organizacji Biura oraz rozwoju i funkcjonowania Stowarzyszenia
na najbliższe 2 lata (max 8000 znaków ze spacjami)
wykaz zrealizowanych projektów wraz z ich wartościami oraz krótkim opisem
charakteru i zakresu projektu, wskazaniem funkcji jaką kandydat odgrywał przy
realizacji każdego z nich oraz instytucji/firmy, w której realizowany był projekt.
(Wyjaśnienie: przez realizację projektu rozumie się: nadzór nad realizacją, zarządzanie
projektem i/lub przygotowanie wniosków aplikacyjnych do projektów, które otrzymały
dofinansowanie lub realizację i rozliczenie projektu).
kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów poświadczających doświadczenie
zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo
popełnione umyślnie (podpisane odręcznie), stanowiące załącznik nr 1.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (podpisane
odręcznie), stanowiące załącznik nr 2.
Termin składania ofert: 12 stycznia 2022 r.
Miejsce składania ofert:
Biuro Stowarzyszenia „Sądecki Obszar Funkcjonalny, otwarte w poniedziałek w godz. 9.00-17.00, od wtorku do piątku
w godzinach 7:30-15:30, Dziennik Podawczy pok. 9, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz.

Przebieg oceny oferty:
1. Weryfikacja ofert pod kątem spełniania warunków określonych w ogłoszeniu przez
Zarząd SOF. Zostaną odrzucone oferty, które:
a) zostały złożone po terminie;
b) nie zawierają wszystkich dokumentów wskazanych w ogłoszeniu o konkursie;
c) z oferty wynika, że kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu
o konkursie.
Po zakończeniu weryfikacji ofert Prezes Zarządu informuje kandydatów o dopuszczeniu
lub odmowie dopuszczenia do postępowania konkursowego.
2. Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają z Biura SOF
zaproszenie na rozmowę, którą przeprowadza Zarząd SOF.
Pozostałe informacje:
1. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Dyrektora Biura Stowarzyszenia Sądecki Obszar
Funkcjonalny” lub drogą pocztową na adres biura Stowarzyszenia Sądecki Obszar
Funkcjonalny (decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia Sądecki Obszar Funkcjonalny).
Wyklucza się przesyłanie ofert drogą elektroniczną.
2. Oryginały dokumentów powinny zostać podpisane przez kandydata zaś kopie
dokumentów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Ludomir Handzel
Prezes Stowarzyszenia
Sądecki Obszar Funkcjonalny


Nowy Sącz, dnia 28 grudnia 2021

Dofinansowanie UE